۱۳۸۹ اردیبهشت ۳, جمعه

تو چته؟؟واقعا چته؟؟مشکلت چیه؟؟یادته اون آقاهه چی گفت؟؟همون اقاهه اونروز تو تولد نوه اش...کف دست همه رومیدید...کف دستتو که دید گفت یه آدم خیلی موفق...اما خیلی تنبل....یعنی چیییییییییی...نمی فهمم...تنبل چییییییییی...د آخه لامصب آدم باید بدونه مشکلش چیه...3 ساله دارم دنبال مشکل میگردم...روانشناس عالم و آدم شدم...مشکل همه رو دیدم و حل کردم...همه دوستام با پیشنهادای من زندگیشونو ساختن...اصن زندگیشونونجات دادن ...اونوخ خودم مثه خر گیر افتادم تو گل...یعنی فاک بر روح اعظمت ای بر فاک رفته...تنبل...فک میکنم تنبلم...واقعا باید یه کار کنم...اما نمی تونم..نمی دونم...اصن راهشم نمی دونم چیه...زندگی شده یه تابع سینوسی مسخره...هی تصمیم میگیری و خوب میشه دوباره داغون میشه میشی مث قبل...4-5 سال اوضاع اینه...کمک...هر چی میدونی ...هر کی هستی کمکم کن...دارم نابود میشم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر