۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

مردمی که مجازی میبینن...الان حسم اینه که بنویسم چیزایی که تو ذهنمه...مخصوصا اینکه hey you دارهتو گوشم زر زر میخونه و مغزمنو به فاک میده...خستم...خیلی...باید سیگار دود کنم...آره باید بشاشم به این زندگی کهمارو گاییده...مادر به خطا نشسته اونجا داره به من میخنده دهنشوگاییدم hey you out there in the cold..... دلم گریه میخواد...دلم میخواد یکی از در بیاد تو با یه سیگار برگ شیرین مزه...که ریه و بیضه رو باهم به فاک بده...مغزمو به فاک داده...کاش میشد امرزو ایمیل نمیومد...با دیدن 12874 تا ایمیل نخونده عذاب وجدان میگیرم...کثافت چه گستاری میزنه مادر ..... اشکم ریخت.... can you help me....حالم خرابه....دلم میخواد..دلم میخواد...وایییی تموم شد...شاهین نجفی داره میخونه...دلم چی میخواد؟؟؟آخه این دل چی میخواد؟؟میخواد فوش بده...اما نمیتونه...یه چیزی جولوشو گرفته...یه دارویی میخوام ادمم کنه...دیگه از مسکنای مسخره خسته شدم...چیکار کنم...لعنتی بگو چیکار کنم؟؟؟چند تا دیگه از این لعنتیو بکشم؟؟چرا من مثه بقیه نیستم...نشون بده مشکل کارم کجاس...خوابم میاد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر